Klubaktiviteter

Foruden de almindelige aktiviteter der er i en badmintonklub, dvs. træning, stævner og holdkampe, har vi i Fanø Badmintonklub valgt at lave nogle arrangementer, hvor vi også har fokus på det sociale.
Arrangementer, hvor der dels er fokus på badmintonspillet, men hvor der også er plads til hygge og leg på tværs af alder og badminton kvalifikationer.

Klubtur til Sea West
Vi har de sidste ca. 10 år haft en weekend fra fredag til søndag i Sea West, hvor alle ungdomsspillere kan deltage. Vores egne trænere, suppleret med trænere fra DGI står for selve badminton træningen. Vi bor i ferielejligheder, hvor mindst to voksne og en gruppe børn, i samarbejde, står for madlavning, hygge og rengøring.
Udover badminton hygges der med legeland, badeland og samvær.
Der vil kort tid efter sæsonstart komme mail ud, vedrørende tilmelding og nærmere information om turen.

Juleafslutning
Den sidste træningsdag før juleferien holder vi juleafslutning. Denne dag er der ikke almindelige træning. I stedet vil der være forskellige badminton lege/spil. Der hygges også med lidt spiseligt.

Klubmesterskaber
De årlige klubmesterskaber i Fanø Badmintonklub er foruden det sportslige element med gode kampe og konkurrence, en rigtig hyggelig dag hvor kammeratskab er i højsæde.