Bane

Periode 9. Jan - 30. Apr
Lokation Fanø Hallen
Beskrivelse

Via banebooking kan I se hvilke dage og tidspunkter, hvor der kan bookes en bane. Bane 1 er banen tættest på ind/udgangen.

Du skal igennem 5 trin,
Trin 1 Vælg om I skal spille single eller double, samt om I vil booke en bane for hele sæsonen eller kun en enkelt time. Tryk derefter på "vælg bane og tidspunkt"

Trin 2 Vælg hvilken dag og tidspunkt I vil spille. Du kan rulle frem via pilene til andre dage.

Trin 3 Indtast jeres oplysninger: navn, email og fødselsdag. Vi skal bruge jeres emailadresser, så vi kan give jer besked om f.eks aflysninger, sløjfetuneringen mm.
Der indtastes 4 personer for double og 2 personer for single. Hvis I bruger yderligere spillere skal disse oprettes som passive medlemmer!

Trin 4 Her kan du se hvad du har valgt

Trin 5 Indtast dine kontaktoplysninger og kan du komme videre til sikker betaling.

OBS: Den person der bestiller banen, betaler for hele banen. Han/hun må så selv sørge for at inddrage de andre spilleres del. Er I mere end 4 spillere om en bane, eller du er afløser for motionister, så skal du oprette et passivt medlemskab. Dette gør du her

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Søs, tlf 40 57 77 33.

Trin 1/5: Vælg bookingtype

Book banen for
Spiller variation

Trin 2/5: Vælg din banebooking

Udfyld informationen i trin 1 for at se tilgængelige baner og tidspunkter

Trin 3/5: Deltager information

Udfyld informationen i trin 1 for at udfylder deltager information

Trin 5/5: Kontakt information & Gå til kurven

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.